De voorbereiding - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Hans en Wilma

05 April 2017 | Nederland, Schaijk

Alles verzamelen wat we mee willen nemen, het hele logeerbed ligt vol.
Ze zeiden tegen ons: het is de kunst van het thuis laten!

• 15 April 2017 - 00:54

Mieke:

Dat is inderdaad een kunst om dingen thuis te laten. Je moet hetzelfde meenemen alsof je 5 dagen op vakantie gaat, dat is echt genoeg. Hier spreekt een kenner. Veel plezier met de voorbereiding. Liefs Mieke

• 15 April 2017 - 01:03

Peter:

Veel plezier met deze tocht. Ik ben zeer benieuwd naar jullie belevenissen en ervaringen.

• 02 Mei 2017 - 12:16

Mart En Willie:

Hallo nier de buren.Zo te zien gaat alles voorspoedig.Zo zie je maar weer dat er nog goede en behulpzame mensen er zijn,die je op zo`n lange rit kunt ontmoeten.Wij hopen dat de reis voorspoedig zal doorgaan Willie ging de vissen voeren en toen zag ze dat de zijn gewei verloren heeft.Ze gaat hem vandaag zoeken.Hier gaat alles goed.