Jeugdhostel - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu Jeugdhostel - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu

Jeugdhostel

Blijf op de hoogte en volg Hans en Wilma

02 Mei 2017 | Frankrijk, Poitiers

Vandaag 2 mei gefietst van Dange St. Romain naar Poitiers met een afstand van 65 km. Na een heerlijk ontbijt in onze B&B bestaande uit croissants, stokbrood, diverse soorten koek, chocolademousse, kaas, 4 soorten eigengemaakte jam, etc etc zijn we van start gegaan om 9.10. Afgelopen nacht had het heel hard geregend maar vanmorgen was het gelukkig droog. Omdat er slecht weer voorspeld was toch de regenbroeken maar aangedaan, gelukkig viel het erg mee en hebben we vanmiddag in de zon kunnen picknicken en de stad Poitiers kunnen bekijken. We hadden vanavond niet in een B&B geboekt maar voor de afwisseling in een Jeugdhostel. Toen we daar aankwamen zaten onze vrienden uit Jack en Saskia uit Breda te wachten op een bankje, het hostel ging pas om 18.00 uur open.
Wij ingeschreven en blijkt dat we op een 4 persoonskamer terecht komen met hun als andere kamergenoten.
Vanavond na onze avond eten, maaltijdsalade en het schrijven van de blog hebben we het spel keezen gespeeld met zijn vieren, lachen!!!

• 02 Mei 2017 - 23:17

Tonny:

Wij hebben heel vaak met anderen een kamer of zaal gedeeld en hebben dit nooit als storend ondervonden... sterker nog... het schept wel een band.... en tegen de tijd dat je weer toe bent aan met zijn tweeen dan boek je gewoon een B&B of Hotel.
    groetjes van ons uit Nederland....

• 03 Mei 2017 - 14:08

Maarten:

Goed bezig jullie! Leuke verhalen.

• 03 Mei 2017 - 18:36

Jenneke:

Oma en ik zitten vanuit de keukentafel in Schaijk jullie blogs van de afgelopen dagen te lezen.. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben en nieuwe, inspirerende mensen op jullie pad tegenkomen.
    En zo te lezen krijgen jullie veel lekker eten onderweg. Oma heeft vandaag bij ons gegeten... zuurkoolschotel... ook lekker.. Genietse samen en we spreken elkaar snel.
    Liefs van Oma en Jenneke