De Dordogne - Reisverslag uit Saint-Émilion, Frankrijk van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu De Dordogne - Reisverslag uit Saint-Émilion, Frankrijk van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu

De Dordogne

Blijf op de hoogte en volg Hans en Wilma

06 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Émilion

Vanmorgen 6 mei, op de verjaardag van Marie-Louise, gefietst van Bonnes naar St. Emilion, een afstand incl. verkeerd fietsen van 70km. Er was regen voorspeld maar die voorspelling is niet uitgekomen, redelijk mooi weer gehad echter wel veel tegenwind. Tijdens ons eerste pauze/koffie-kwartiertje hebben we Marie-Louise gebeld om haar te feliciteren, alweer een jaartje ouder.
Het eerste gedeelte van de tocht ging door bossen waarbij we nog 2 hertjes zagen.
Na een "plate de jour" met een glas rode wijn reden we de wijnstreek in van Sant-Emilion, door de zeer uitgestrekte druiven velden, met honderden chateaus. Maar wij dachten dat dit kastelen waren, mooi niet, dat zijn grote wijnboerderijen.
Morgen wacht ons een wijnproeverij en Floortjes verjaardag, ze wordt dan 4 jaar!

• 06 Mei 2017 - 18:02

Riet En Willy Ankermit:

Hans en Wilma,we leven met jullie mee,nu wordt het alleen maar mooier.Wij fietsen jullie tegemoet.We zijn al in Zafra Zuid Spanje.Nog 900km te gaan naar Santiago.De regen die jullie beloofd was ,hebben wij op ons"dak"gehad.Nu schijnt de. Zon voor jullie en voor ons!!!!

• 06 Mei 2017 - 19:48

Gerrie:

Ha die Hans en Wilma,
    Vandaag zag ik Haike met Flore en hoorde van jullie avontuur.
    Wauw!!
    Hoe fantastisch.
    Superleuk om jullie reisverslagen te lezen en foto's te zien.
    Ziet er goed uit!
    Veeeel plezier en succes!
    Gerrie

• 06 Mei 2017 - 21:03

Haike:

Hoi pap en mam, jaja we zijn klaar voor t grote feest morgen. Ze heeft er zin in.

• 06 Mei 2017 - 21:58

Riny En Myran :

Ha Hans en Wilma... We hebben al met veel plezier jullie reisverslagen gelezen.. We hebben echt bewondering voor jullie..doe het maar eens in plaats van er over te praten..
    jee wat een afstanden moeten jullie afleggen.. knap!
    Wij zijn net terug van een weekje Frankrijk met de camper. in Vezelay hebben we nog extra aan jullie gedacht want dit is ook een pleisterplaats voor de compostella gangers. De schelpen waren overal en kathedraal bekeken en zelfs een overnachtingsplaats voor de pelgrims op de foto gezet. Je ziet..we leven echt met jullie mee!
    Zo te horen gaat het heel goed... We wensen jullie nog een hele mooie tocht en geniet vooral samen.
    En natuurlijk proficiat morgen met de verjaardag van Floortje... Daar zal vast een op gedronken worden...
    Heel veel groetjes van ons

• 07 Mei 2017 - 01:39

Maja:

Marie_ Louise hartelijk gefeliciteerd nog. Flore hele leuke verjaardag en iedereen gefeliciteerd. Hans en Wilma geniet van de wijnstreek en morgen van de proeverij. Jammer jullie kunnen geen flessen meenemen.
    Dikke knuffel