Wat ons te wachten staat - Reisverslag uit Oloron-Sainte-Marie, Frankrijk van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu Wat ons te wachten staat - Reisverslag uit Oloron-Sainte-Marie, Frankrijk van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu

Wat ons te wachten staat

Blijf op de hoogte en volg Hans en Wilma

11 Mei 2017 | Frankrijk, Oloron-Sainte-Marie

Vandaag donderdag 11 mei gefietst van Dax naar Oloron St. Marie, een afstand van 91 km. Heel zwaar met beklimmingen van 5-, 6-, 9- en 10% over een lengte van iedere keer 2,5 km. Wel mooi weer ondanks de dagelijks voorspelde regen. Bijna de hele dag zonnig en wind gelukkig schuin van achteren en opzij.
"Halverwege" de tocht zien we voor het eerst de Pyreneeën, als je op de fiets bent dan zien ze er akelig hoog uit en hoe korter je erbij komt hoe meer sneeuw je gaat zien. We zitten nu op 200m hoogte maar hoe hoog moeten we gaan!

• 11 Mei 2017 - 19:06

Peter En Mieke:

Ze zijn prachtig de Pyreneeën. Dus korte etappes en genieten. Wij lezen jullie verhaaltjes met veel plezier. Leuk geschreven.
    Groetjes

• 11 Mei 2017 - 20:26

Frans:

hoi hans /wilma het gaat goed met jullie
    maar nu de pyreneeen in dat is wel even iets anders
    heel veel succes
    groetjes frans /jose

• 11 Mei 2017 - 21:23

Gemma:

Wow, ziet er wel heel mooi uit! Veel sterkte met de beklimmingen!

• 11 Mei 2017 - 21:47

Riny En Myran:

Geweldig, al die verhalen, we leven helemaal mee met jullie, en die Pyreneeen, ze zijn echt heel mooi!. Maar ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ik er niet overheen hoef te fietsen... hoogtevrees...
    En super dat je toch elke dag weer iets uit de pen weet te wringen, maar ja je kunt zien dat jullie echt genieten... wij genieten met jullie mee!
    Heel veel succes met het bedwingen van die reuzenbergen...
    groetjes van ons!

• 11 Mei 2017 - 22:30

Riet En Willy Aanmerkt:

Hoi Wilma en Hans,dat was dus werken vandaag!Het is inderdaad een heel geklim.Wij zitten nu al in Salamanca..ook een klim naar 1200m. daarna regen en wat minder klimmen.
    Petje af voor jullie!Er staat jullie nog het een en ander te wachten.Als jullie zo door denderen komen we jullie 20-22 mei in Santiago tegen.
    Zet hem op.Wilma met al dat "BBB en" moet het lukken!Geniet ervan.
    Groetjes Riet en Willy Ankersmit.

• 11 Mei 2017 - 23:28

Maja:

De Pyreneen wouw wat een uitdaging maar dat gaat jullie lukken. Was jullie eind datum niet half juli als jullie zo door fietsen zijn jullie allang thuis in Schaijk. Morgen weer veel fietsplezier.

Dikke kus

• 12 Mei 2017 - 00:23

Marian Verstegen :

Goh we hebben net de route even bekeken maar je wordt ook echt helemaal over de Pyreneeën gestuurd. Met de auto gingen we toen naar bayonne en dan bilbao maar goed jullie fietsen ook de pelgrimsroute he. Pittig! Succes en we blijven jullie volgen