Een week onderweg - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu Een week onderweg - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu

Een week onderweg

Blijf op de hoogte en volg Hans en Wilma

23 April 2017 | Frankrijk, Compiègne

Vandaag 23 april een flink eind gefietst door glooiende akkers en velden vol met koolzaad en paardenbloemen. 85km in de zon, gelukkig vanmorgen ons gezicht goed ingesmeerd.
We slapen vanavond voor de eerste keer in een gite, een oude kerk verbouwd tot pelgrimshostal. Er zijn 10 bedden, we dachten dat we alleen waren maar tegen 18.00 uur kwam er nog een Belgische pelgrim, een jonge man die te voet onderweg is naar Santiago.
Met ons gaat alles goed, eten onderweg een brood met kaas van de supermarkt, drinken een of twee kopjes koffie en gaan dan weer verder. Ook het vinden van de weg gaat makkelijk, maar met de fietsnavigatie gaat het minder, die wil ons steeds de andere kant uitsturen. We zitten ca. 100km boven Parijs en rijden morgen richting Chartres, dat ligt 193 km verder daar doen we wel enkele dagen over!

• 23 April 2017 - 21:27

Judith & Miranda:

Hoi tante Wilma en ome Hans,

Heel leuk om jullie belevenissen te lezen. Jullie hebben al heel wat kilometers afgelegd. Succes met de overige kms en geniet van de gastvrijheid!

Groetjes en fietsze!!

• 24 April 2017 - 12:19

Maria En Rene:

Hoi Hans en Wilma,

Leuk om jullie op deze manier te volgen. Jullie zijn al een heel eind op weg. Ik hoop dat het sneller beter weer wordt zodat jullie lekker in het zonnetje kunnen fiets.
    Ook leuk om te lezen dat jullie op deze manier steeds weer nieuwe mensen leren kennen. Het is een bijzondere ervaring!!!

Geniet ervan

Liefs René en Maria Danee en Wilke

• 24 April 2017 - 16:54

H En D:

Hoi Hans en Wilma, wat leuk om met jullie zo "mee te reizen". Mooie herinneringen voor jullie en er zullen er zeker nog vele volgen. Geniet van jullie fietsavontuur. Groetjes.