Prei, wortels, erwten en koolzaad - Reisverslag uit Méru, Frankrijk van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu Prei, wortels, erwten en koolzaad - Reisverslag uit Méru, Frankrijk van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu

Prei, wortels, erwten en koolzaad

Blijf op de hoogte en volg Hans en Wilma

24 April 2017 | Frankrijk, Méru

Vandaag 24 april gefietst van Compiegne naar Meru, totaal 81km inclusief onze verdwalingen.
Het ging door glooiende akkers. Waar prei en wortels vandaan komen weten wij wel, maar na vandaag weten we ook waar de erwten vandaan komen. Wij zagen een zeer uitgestrekte akker van naar wij schatten 1km breed en we fietsten er 2,5 km langs, zonder sloten of obstakels, dus een perceel van 250 hectare onvoorstelbaar.
Maar het mooiste zijn toch de ook zeer uitgestrekte koolzaad velden.
Glooiend zeiden we, vandaag een beklimming van 7% met een lengte van 3 km, dan krijg je het warm!

• 24 April 2017 - 21:18

Maja Welvaarts:

Hallo daar de eerste klim is dus een feit. Snap dat je het warm krijgt. Wie weet wat jullie nog te wachten staat. Groetjes uit Cromvoirt. XXX

• 24 April 2017 - 23:48

Riet En Willy:

Al klimmend komt het geel en groen de neus uit,maar mooi blijft het!!!
    Geniet!!!

• 25 April 2017 - 17:13

Willemien:

prachtige foto's, mooi om alle verslagen te lezen, geniet er maar lekker van!!