Niks - Reisverslag uit Dangé-Saint-Romain, Frankrijk van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu Niks - Reisverslag uit Dangé-Saint-Romain, Frankrijk van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu

Niks

Blijf op de hoogte en volg Hans en Wilma

01 Mei 2017 | Frankrijk, Dangé-Saint-Romain

Vandaag gefietst van Tours naar Dange St Romain over een afstand van 77 km.
Een helling van 12% waar we het stel uit Breda (zie eerdere blogs) passeerde, ze konden echt niet omhoog fietsen met al die bagage, het was Niks voor hen.
Vandaag 1 mei, de dag van de arbeid, wordt in heel Europa (misschien wel de hele wereld) gevierd maar in Nederland Niks. De wegen waren leeg, er was Niks te doen. In dorpen Niks te beleven, de winkels waren dicht, Niks dus.
Koffie drinken nee mooi Niks. Het weer met veel regen en tegenwind, ook al Niks. Normaal zie je overal wel mensen werken maar vandaag Niks.
Maar vandaag toch 71 km gereden in dit weer en dat is toch niet NIKS!
Familie School bedankt hè 't waar Niks.

• 01 Mei 2017 - 21:11

Peter En Mieke:

Dat is ook niks als​ het niks is. Ha ha mooi verhaaltje. Hopen dat het morgen weer iets is.
    Groetjes.

• 01 Mei 2017 - 21:37

Maja:

71 km is niet niks toch weer een beetje dichter bij de eindbestemming. Morgen zal het wel weer iets zijn. Slaap lekker.

Groetjes

• 01 Mei 2017 - 22:39

Mieke:

Gelukkkig schrijven jullie niet ik vind er niks aan

• 01 Mei 2017 - 22:46

Maria :

Hoi Wilma en Hans,
    Tjonge dat is niet niks, grapje hoor. Genieten en dat doen jullie, wat een belevenis.

• 01 Mei 2017 - 23:24

Tonny Van Der Heijden:

Hoi Hans en Wilma,

Eindelijk op jullie blog geabonneerd om jullie echt te kunnen volgen.
    Beetje laat, maar het is er niet eerder van gekomen.
    Geniet ervan en Ultreia...!

• 02 Mei 2017 - 07:04

Haike:

Hoi pap en mam, fijn dat alles zo voorspoedig gaat. Hier alles goed. Wij zitten nu op texel. Ff weg... heerlijk. Boaz en Flore zijn alleen steens om 6 uur al wakker. Fiets ze weer vandaag!

• 02 Mei 2017 - 10:24

Chantal:

Hallo Hans en Wilma,
    Wat een leuk verhaal weer.
    Veel fietsplezier.

• 02 Mei 2017 - 11:41

Marian Verstegen :

Ha ha leuke verwijzing naar dat stukje van de familie school :) maar ondanks dat het niks was toch weer een mooi stuk opgeschoten. Leuk jullie verhalen te lezen en dat het zo goed gaat.

• 11 Mei 2017 - 22:52

Riet En Willy Ankermit:

Niks nie laat onze reactie!wat een niks nie mooi verhaal.Zoveel Niks nie hebben wij op onze fietsreizen ook vaak mee gemaakt en dat is niks nie balen!
    We voelen niks nie aan wat dat is en leven niks nie met jullie mee! Hopelijk komt dat deze reis niks nu meer voor!
    Zet hem niks nie op.
    Groetjes Riet en Willy Ankersmit.