Van Ranken naar Bossen - Reisverslag uit Hostens, Frankrijk van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu Van Ranken naar Bossen - Reisverslag uit Hostens, Frankrijk van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu

Van Ranken naar Bossen

Blijf op de hoogte en volg Hans en Wilma

08 Mei 2017 | Frankrijk, Hostens

Vandaag gestart in St. Emilion en gefietst naar Hostens, een afstand van 73 km. De eerste 40 km door de wijngaarden met een ligt glooiend landschap daarna de bossen in bijna zo vlak als Nederland. De hele dag heerlijk weer met zon, weinig wind en een aangename 24-25gr. Slapen vanavond op een paardenmanege. Het is vandaag bevrijdingsdag voor de Fransen en dus is bijna alles dicht. De mevrouw van de manege heeft net brood en eieren gebracht, dus dat eten we vanavond.
Het is hier heelijk rustig, wat weer een verademing is vergeleken bij het drukke, toeristisch maar wel mooie St. Emilion
Het enige bijzondere vandaag was een hert dat recht voor ons de weg overstak, bijna een botsing!

• 08 Mei 2017 - 21:39

Willemien:

hertenbiefstuk met wijn gaat heel goed samen!!! haha

• 08 Mei 2017 - 21:48

Riet Heurkens:

Hoi Hans en Wilma, was enkele dagen vergeten op jullie blog te kijken. Wat leuk om al die verhalen te lezen, Ik zie jullie volop genieten als ik de foto's bekijk. Wat een heerlijk avontuur voor jullie en wat een leuke verhalen voor ons. Veel plezier.

• 09 Mei 2017 - 18:36

Toos :

Hallo, wat gaan jullie goed en zien er zonnig uit met een mooie kleur. Geniet van alle moois wat jullie tegenkomen en veel succes voor wat nog komen gaat.