Vijftig Tinten Groen - Reisverslag uit Castrogeriz, Spanje van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu Vijftig Tinten Groen - Reisverslag uit Castrogeriz, Spanje van Hans en Wilma Heurkens - WaarBenJij.nu

Vijftig Tinten Groen

Blijf op de hoogte en volg Hans en Wilma

22 Mei 2017 | Spanje, Castrogeriz

Vandaag maandag 22 mei gefietst van Burgos naar Castrojeriz, een afstand van 51 km. Het is een heuvelachtig gebied op een hoogte van 850 tot 950 meter. De "Siërra Madre del sul" de machtige ploert hoog aan de hemel gaf vandaag dik over de 30°, en dan ben je blij met ieder windje. Enkele opmerkelijke dingen waren dat de Spaanse fietsers met mountainbikes over de wandelpaden rijden en de honderden pelgrims die de tocht wandelend doen. Ook de stille dorpen die toch voor het benodigde eten en drinken zorgen op mooie schaduwrijke terrasjes, zonder dat is het op deze hoogvlakte, zeker voor de wandelaars niet te doen. Het is hier erg mooi met alle bergen en heuvels, veel verschillende kleuren groen door de verschillende gewassen die men erop teelt. Het deed ons denken aan het boek vijftig tinten grijs maar dan groen!

• 22 Mei 2017 - 19:19

Mieke:

Geef mij maar 50 tinten groen! Jullie vergeten in ieder geval niet rond te kijken en te genieten en wij genieten met jullie mee. Veel (fiets)plezier nog.
    Groetjes Peter en Mieke

• 22 Mei 2017 - 22:13

Maja:

Vijftig tinten groen lijkt mij ook prachtig. Hier nu in het voorjaar zie je ook heel veel kleuren groen. Wat is de natuur toch geweldig. Ook wij genieten hier van heel mooi weer en kunnen lekker buiten eten. Vandaag de kindjes gehad en heerlijk heel de dag buiten gespeeld. Was weer een leuke dag. Op naar weer een mooie fietsdag voor jullie saampjes.

Liefs Cees en Maja